Več člankov Nazaj na Zmagovalni servis
Odbojkarska evforija se je počasi umirila, kampanja Zmagovalni servis, s katero je Petrol aktiviral sponzorstvo letošnjega Evropskega prvenstva v odbojki, pa še vedno osvaja nove zmage. Tokrat na podelitvi nagrad športnega marketinga SPORTO, kjer je inovativna sponzorska aktivacija prejela kar dve glavni nagradi.
Na konferenci SPORTO Awards 2019, ki je potekala 21. in 22. novembra v Portorožu, je na slavnostni razglasitvi nagrad kampanja Zmagovalni servis med vsemi prijavljenimi projekti na področju športnega marketinga v regiji osvojila kar dve nagradi. Zmagovalni servis je bil proglašen za najboljši projekt v kategoriji SPORTO Sponsorship Award, prvo mesto pa je zaradi izjemnih uspehov, ki jih je kampanja dosegala na spletu, osvojil tudi v kategoriji SPORTO Digital Award.
Aktivacija Zmagovalni servis je obsegala aktivnosti razdeljene v 3 zmagovalne nize, ki so povezani v celoto tvorili zmagovalno kombinacijo. Poleg klasičnih pravic, ki običajno izhajajo iz sponzorskih pogodb, je Petrol tako prevzel glavno vlogo pri prodaji EuroVolley vstopnic, za čas prvenstva je obiskovalcem Stožic nudil gostinske storitve, osredotočenost na uporabnika pa je zaokrožil v celostno izkušnjo z inovativno rešitvijo »Servis do sedeža«, ki je omogočala naročanje in dostave hrane in pijače do sedeža. Celostni in premišljen pristop je celotno kampanjo, glede na merjenje komunikacijske učinkovitosti, tako uvrstil med 5 % najuspešnejših slovenskih kampanj v zadnjih petih letih.
Strateški pristop, dobro zasnovana aktivacija, postavljeni merljivi cilji, predanost in izjemno delo interne ekipe ter odlično sodelovanje z organizatorjem in agencijami so bili ključni dejavniki uspeha Zmagovalnega servisa. In če so bili navijači v Areni Stožice imenovani za sedmega igralca naše reprezentance, so bili odbojkarji nedvomno sedmi igralec Petrolovega zmagovalnega servisa.